26/04 εώς 29/04 θα είμαστε κλειστά. Οι παραγγελίες θα εκτελεστούν από 30/04.

φροντιδα κοσμηματων

Όλα τα κοσμήματα Blu Jewellery είναι επιλεγμένα προσεκτικά με πολλή αγάπη. Για να παραμείνουν αναλλοίωτα, θα πρέπει να τα φροντίζεις σωστά, έτσι ώστε να σε συντροφεύουν για πολύ καιρό. Ακολούθησε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές:

  • Απόφυγε την επαφή των κοσμημάτων με σαπούνια, αρώματα, κρέμες, λακ και απορρυπαντικά. Να τα αφαιρείς πριν από το πλύσιμο των χεριών και το κολύμπι.
  • Απόφυγε την καθημερινή επαφή τους με το νερό αλλά και τον ήλιο γιατί μπορεί να επηρεαστεί το μέταλλο, το χρώμα και η λάμψη τους.
  • Αποθήκευσε το κόσμημα στο πουγκί του. Μην αποθηκεύεις όλα τα κοσμήματα μαζί σε μία θήκη καθώς υπάρχει η πιθανότητα να γρατζουνιστούν ή να μπερδευτούν μεταξύ τους.
  • Θέλοντας  να σας δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επισκευής των προϊόντων. Διαβάστε περισσότερα στις συχνές ερωτήσεις.

συχνεσ ερωτησεισ

Όχι δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε προσωπικό λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για να πραγματοποιήσετε παραγγελία. Ωστόσο, αν δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό, τότε ορισμένα προσωπικά σας στοιχεία όπως ηλεκτρονική διεύθυνση, ταχυδρομική διεύθυνση αποστολής παραγγελίας, ταχυδρομικός κώδικας και τηλέφωνο επικοινωνίας θα εμφανίζονται αυτόματα στην φόρμα παραγγελίας και δεν θα χρειάζεται να τα συμπληρώνετε κάθε φορά από την αρχή για κάθε καινούργια παραγγελία σας.

Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό σας και να βάλετε έναν καινούργιο! Θα μπείτε στην κατηγορία ο λογαριασμός μου, θα επιλέξετε αλλαγή κωδικού και αφού συμπληρώσετε το email με το οποίο έχετε ανοίξει λογαριασμό εμείς θα σας αποστείλουμε έναν σύνδεσμο. Θα πατήσετε επάνω στον σύνδεσμο και το σύστημα θα σας ζητήσει να αλλάξετε τον κωδικό σας.

Για να αλλάξετε όλα ή μερικά από τα στοιχεία επικοινωνίας σας μπορείτε να συνδεθείτε στο σάιτ μας να πατήσετε τον σύνδεσμο «ο λογαριασμός μου» και από το μενού που θα σας εμφανιστεί να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε.

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας, για την εξέλιξή της θα ενημερώνεστε με μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Αν η παραγγελία σας έχει γίνει τηλεφωνικά, μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξή της καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών μας.

Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών που ξεκινούν από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Για τον τρόπο επιστροφής παρακαλούμε διαβάστε το σχετικό χωρίο «Επιστροφές» των Γενικών Όρων Χρήσης της ιστοσελίδας μας.

Βεβαίως μπορείτε να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία σας και (εφόσον το επιθυμείτε) να κάνετε νέα παραγγελία, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή δεν έχει ήδη φύγει από εμάς. 

Λάβετε υπόψιν σας ότι πριν την αποστολή του προϊόντος σε εσάς, το έχουμε φωτογραφίσει για να εξασφαλίσουμε την ποιότητα του προϊόντος που σας αποστέλλουμε σε εκτέλεση της παραγγελίας σας. Ωστόσο, αν παραλάβετε το προϊόν που παραγγείλατε και διαπιστώσετε ότι αυτό είναι ελαττωματικό (υπό την προϋπόθεση ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά σας και δεν το έχετε φορέσει άλλη φορά πέραν της αρχικής δοκιμής του, διαβάστε σχετικά στο κεφάλαιο «Επιστροφές» των Γενικών Όρων Χρήσης), τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας (στο τηλέφωνο της Εξυπηρέτησης Πελατών μας) και να μας επιστρέψετε το προϊόν μαζί με την συσκευασία του και τα συνοδευτικά καρτελάκια του και εμείς θα σας το αντικαταστήσουμε με νέο (εφόσον επιθυμείτε την αντικατάστασή του και το προϊόν βρίσκεται σε απόθεμα) ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την παραλαβή του. Σε κάθε περίπτωση, οφείλετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να μας δηλώσετε τι επιθυμείτε να κάνουμε μετά την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος.

Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποια επισκευή σε προϊόν που έχετε αγοράσει από εμάς παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να θέσετε το πρόβλημα. Ο υπάλληλός μας θα σας δώσει πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες επισκευής, τον χρόνο που θα διαρκέσει αυτή καθώς και το πιθανό κόστος της. Εάν προκύψει κάποιο πρόβλημα εντός 15 ημερών από την αγορά του προϊόντος, με την επίδειξη της απόδειξης κάνουμε δωρεάν κάθε τυχόν επισκευή, καθώς και αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής. Σε διαφορετική περίπτωση οι χρεώσεις της επισκευής και των εξόδων βαραίνουν εσάς.

Όλα τα προϊόντα μας σας αποστέλλονται μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ COURIER. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τους Τρόπους Αποστολής

Search