26/04 εώς 29/04 θα είμαστε κλειστά. Οι παραγγελίες θα εκτελεστούν από 30/04.

Πολιτικη επιστροφων

Μπορείτε να επιστρέψετε στην εταιρεία μας τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Δεν είστε υποχρεωμένοι να μας αιτιολογήσετε την απόφασή σας αυτή προς επιστροφή των προϊόντων που αγοράσατε από το κατάστημά μας. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνεστε εσείς το κόστος επιστροφής- μεταφορικά και χρεώσεις εταιρείας courier με την οποία συνεργαζόμαστε.

Προϋποθέσεις αποδοχής των επιστρεφόμενων προϊόντων από την εταιρεία μας:

Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν σας ότι προκειμένου να γίνουν αποδεκτά τα προϊόντα που μας επιστρέφετε θα πρέπει:

  • Αρχικά να έχετε επικοινωνήσει με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είτε τηλεφωνικά είτε με email για να υποβάλετε την αίτηση επιστροφής του προϊόντος. Προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε και να αναγνωρίσουμε την παραγγελία σας. Όταν δεν έχει προηγηθεί από μέρους σας αίτημα επιστροφής του προϊόντος στην εταιρεία μας (προφορικό ή με email) το προϊόν θα επιστρέφεται στον αποστολέα του. Το προϊόν θα πρέπει να μας έχει αποσταλεί εντός της προθεσμίας των 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
  • Το προϊόν πρέπει να μην έχει φορεθεί πέραν της μιας φοράς της δοκιμής του και να μας επιστραφεί μαζί με την συσκευασία του, τα τυχόν κουπόνια προσφοράς που εσωκλείουμε, τα ταμπελάκια που φέρει, το πουγκί και την απόδειξη αγοράς.
  • Το προϊόν θα πρέπει να μας επιστραφεί αποκλειστικά με την εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που ήταν κατά την στιγμή που το παραλάβατε. Δεν αποδεχόμαστε επιστροφές προϊόντων, που έχουν υποστεί φθορές για τις οποίες δεν ευθύνεται η εταιρεία courier που σας παρέδωσε το προϊόν. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, αμέσως με την παραλαβή του προϊόντος (η ημέρα και ώρα αποστολής αποδεικνύονται στην εταιρεία μας από τις ενδείξεις της εταιρείας courier) μπορείτε να το φωτογραφίσετε με το κινητό σας τηλέφωνο και να μας αποστείλετε ηλεκτρονικά τις φωτογραφίες που αποτυπώνουν την ζημιά του προϊόντος. Κάθε προϊόν έχει φωτογραφηθεί από την εταιρεία μας αμέσως πριν την συσκευασία του και αποστολή του με την εταιρεία courier. Μέχρι την παράδοση του προϊόντος σε εσάς, τον κίνδυνο για τυχόν βλάβη του φέρει η εταιρεία μας ή η εταιρεία courier που συνεργάζεται μαζί μας και την βλάβη- ζημιά αυτήν χρεωνόμαστε εμείς. Αμέσως μετά την παραλαβή και παράδοση του προϊόντος σε εσάς τον κίνδυνο για τυχόν βλάβη- ζημιά του προϊόντος φέρετε εσείς. Για τον λόγο αυτόν συνιστούμε την φωτογράφισή του κατά την παραλαβή αν διαπιστώσετε ότι το προϊόν φέρει ζημία, που δεν ανάγεται σε υπαιτιότητά σας (όπως π.χ. κακή χρήση του, αμέλεια ή απροσεξία σας κατά το άνοιγμα της συσκευασίας ή κατά την δοκιμή του).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων που παραγγείλατε στην εταιρεία μας, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας (δηλαδή το αντίτιμο αγοράς του προϊόντος, εκτός από τα έξοδα αποστολής, επιστροφής και αντικαταβολής) εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβουμε.

Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για την τυχόν φθορά ή καταστροφή των προϊόντων μετά την χρήση τους και δεν υποχρεούται σε αντικατάστασή τους. Επίσης η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.

Για κάθε πρόβλημα σχετικά με το προϊόν καθώς και για κάθε πληροφορία που τυχόν χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την  Εξυπηρέτηση Πελατών της εταιρείας μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Search